lørdag den 23. juli 2016

Hasta luego Madrid!



Varmen lægger for tiden tungt over Madrid, så det er måske ikke det værste tidspunkt at skulle undvære hovedstaden i et par måneder. Fra tirsdag morgen drager jeg på arbejdstur og efterfølgende ferie i Storbritannien, hvor spændende destinationer i både England og Wales venter - og siden en tur hjem over Danmark. Derfor er jeg først tilbage i Madrid i oktober, og klar med flere historier og tips herfra.

Indtil da kan du følge mine europæiske rejse-eventyr på min engelsksprogede blog: Travelooney Blog, hvor du finder masser af insider-tips og anekdoter fra mine ture. Gå heller ikke glip af live-updates og bonus-materiale på Travelooney Blog's Facebook side.

Følg med til Birmingham, Bristol, Bath og Cardiff, inden turen går mod vest og den naturskønne walisiske Pembrokeshire-region. Og sidst men bestemt ikke mindst en formidabel togrejse gennem det bjergrige nordlige Wales.

Tager du selv til Madrid i de kommende måneder kan jeg blot anbefale: Rigeligt af 'Tinto de Verano' og iskolde Mahou-øl.

Fortsat god sommer!